Тест-драйв Audi A8: Світ матриці
Тест-драйв Audi A8: Світ матриці тест-драйви | Опубліковано - 2013-11-15 22:15:53 (10396 раз прочитано) |
![]() |
![]() Новий Mercedes-Benz, безумовно, хороший, але в Audi знайшлося що протиставити, та ще й затьмарити деякі його досягнення. ![]() В оновленому Audi А8 поліпшили буквально все, що можна було поліпшити. Був знижений вага, оптимізовано будова кузова, з'явилися нові кольори і матеріали обробки. Навіть шкіру для оббивки сидінь в Audi також поліпшили. Тепер це вже не просто якісна шкіра, а шкіра «уникат», повністю натуральна шкіра з альпійських корів, яких навмисно годували листям полуниці. ![]() ![]() ![]() ![]() Пам'ятаєте, були такі друкарські машинки, на яких друкували документи в XX столітті секретарки? Так от, в Audi стверджують, що лампи розжарювання і навіть ксенон в фарах - це щось на зразок друкарських машинок, і вони залишаться в минулому. А майбутнє за LED, або світлодіодними фарами, об'єднаних в матрицю. ![]() ![]() ![]() А якщо на зустріч їде два авто, або три? Немає проблем - парирують люди з Audi, наша електроніка може одночасно "вести" до 8 автомобілів, при цьому без шкоди для оглядовості. В теорії вийшла фантастична система, тільки як це буде працювати на практиці? ![]() ![]() Також в Audi по-своєму вирішили і конструкцію поворотних фар. Тепер не потрібно повертати ніяких лінз, а завдяки інтеграції з навігаційною системою, авто завчасно вже знає, що попереду – поворот і достатньо лише найменшого сигналу про зміну напрямку руху авто, як Audi A8 перед поворотом включить додаткові світлодіоди бокового світла. Вийшов ефект, ніби автомобіль "заглядає" за поворот. ![]() ![]() А адже світлодіоди в покажчиках поворотів автовиробники використовують вже не перший рік, але чому ж ніхто так і не здогадався про такому алгоритмі його роботи раніше? AUTO-Consulting впевнений, що з легкої руки Audi, таке рішення почне тепер з'являтися на авто всіх класів. Але першою, звичайно, була Audi. ![]() ![]() ![]() Спортивний преміум-седан У новій версії вдалося ще знизити вагу алюмінієвого кузова до 231 кг, а сам автомобіль тепер важить всього 1830 кг Це рекордний показник для цього класу. При цьому седан Audi A8 має загальну довжину 5,14 м, а колісна база складає 2,99 м. Версія A8 L довше ще на 13 сантиметрів, притому надбавка припала на зону задніх дверей. ![]() ![]() Активно працювали над оновленням та мотористи. Так, всі 5 двигунів, доступних для Audi A8 стали потужнішими, але при цьому витрачають менше палива. Для того, щоб оцінити масштаби цієї роботи досить поглянути на характеристики. Наприклад, Audi A8 пропонується з 3,0-літровим бензиновим TFSI потужністю 310 л. с. і моментом 440 Нм. AUTO-Consulting добре пам'ятає цей двигун, який 3 роки тому нас вражав своєю прогресивністю, але в новому виконанні він став на 20 л. с. могутніше. Відповідно, A8 з ним прискорюється до 100 км / год за 5,7 с, а споживає 7,8 л\100 км ![]() 8-циліндровий 4,0 TFSI тепер видає 435 к. с. (+15 к. с.) і 600 Нм у діапазоні 1500 до 5000 об\хв Розгін до «сотні» у Audi A8 з таким мотором займе 4,5 с, але порадує і витрата – 9,1 л\100 км Секрет криється в системі відключення 4 циліндрів, яка в звичайному режимі руху перетворює A8 в економа і миттєво вибухає усією міццю – варто тільки натиснути сильніше на педаль. AUTO-Consulting вже доводилося їздити на Audi S6 з таким мотором і завдяки активною системою шумозаглушення і вібрацій, перехід на новий режим взагалі не помічаєш. У Audi A8 цей мотор ще розігнали до 435 л. с. ![]() ![]() На вершині модельного ряду Audi пропонує 12-циліндровий 6,3-літровий двигун потужністю 500 л. с. з моментом 625 Нм. І хоча щодо прискорення до 100 км\год він порівнянний з дизельною версією 4,2 TDI, в іміджевому плані він залишається неперевершеним. ![]() Єдиним винятком може стати тільки Audi S8. У компанії не стали затягувати з дебютом S-версії і представили її відразу ж з основним кольором. На тлі загальної спортивної спрямованості нового покоління A8, S-ка ще більше робить акцент на драйві. В якості силового агрегату у Audi S8 пропонується форсований 4,0 TFSI бітурбо, з якого мотористам вдалося зняти 520 к.с. і 650 Нм моменту. І як результат – Audi S8 прискорюється за 4,1 с до «сотні». З такими характеристиками в Audi декларують витрата бензину в 9,6 л\100 км в змішаному циклі. ![]() Приборкати «звіра» У новому поколінні Audi вдалося зловити унікальний баланс між комфортом і керованістю. Навіть Audi A8 з 3,0-літровим TFSI їде швидко, точно і дуже комфортно. Налаштування системи MMI дозволяє додати динаміки, або зробити акцент на комфорті. Нам навіть здалося, що грань між цими режимами стала більш відчутною і автомобіль тепер сильніше змінюється. Поперемінно проїхавши на всіх версіях, кореспондент AUTO-Consulting добрався і до Audi S8. 520 сил – звучить заманливо, але були й обмеження. По-перше, на такому довгому седані не просто їздити по путівцях Північній Рейн-Вестфалії, а по-друге, в цей період йшла прибирання врожаю. Але раз вже вдалося роздобути таку машину, то спробувати було варто. ![]() Перші відчуття – це «звір», що зірвався з ланцюга, який мчить на зустріч волі. Коли ледь помітні на горизонті вогники, в одну мить перетворюється на попутний трактор, стає страшно. Але лише кілька секунд, поворот керма вліво і назад, і його навіть не видно вже в дзеркалах. Обганяти можна кого завгодно, як завгодно і не настільки важливо як далеко «встречка» зрозуміло в межах здорового глузду - встигнеш. Audi S8 здатна на багато чого і лише на автобані впирається в «нашийник» 250 км\год електронного обмежувача. ![]() Весь драйв супроводжується приємним баритоном вихлопу, який пестить слух, а у відповідь на натискання на акселератор «звір» миттєво прокидається. ![]() Але варто захотіти поїхати вальяжно, як Audi S8 тут же змінюється. Виставляємо режим «комфорт» на моніторі, і S8 ласкаво «уркочет», м'яко демпфируя нерівності дороги. Дивовижний автомобіль, ніби до цього не було шаленою гонки і спітнілих долонь на кермі, рику вихлопу і метань в поворотах. І тільки холодок шильдика S на кермі нагадує про потенціал цього спорт-седана. ![]() ![]() В аеропорт Дюссельдорфа ми вирушили вже на Audi A8 L W12. Однозначно, в новому поколінні A8 стала краще, могутніше і швидше. Так, їй не просто буде конкурувати з новим Mercedes-Benz S-класу а коли це було легко?, але після цього оновлення у неї є чіткі переваги. До речі, за даними Audi, у A8 – наймолодша серед конкурентів аудиторія покупців, в середньому 37 років. Ставка на спортивність, явно дає свої плоди. Та й ціни обіцяють бути цікавими. В Європі Audi A8 стартує з 74500 євро, що навіть на 300 євро дешевше колишньої моделі і це з тим переліком інновацій. Як повідомили AUTO-Consulting в компанії «Порше Україна», в Україні ситуація була б аналогічною, якщо б не утилізаційний збір. А так, Audi A8 з 3,0 TDI стартує з 83800 євро (95430 євро – версія Long), з бензиновим двигуном 3,0 TFSI – від 84000 євро (95630 євро – L), A8 4,0 TFSI доступний тільки в довгобазній версії – від 105500 євро. Audi A8 4,2 TDI починається від 106800 євро (117240 євро – довга база), а топ-виконання W12 L обійдеться в 154000 євро. |
Інші новини