Кошик
114 відгуків

Київ - Велика Окружна 4г - ремонт та модернізація Ваших фар - справді професійно! Телефонуйте!

+380 (63) 682-71-43
+380 (67) 659-99-75
+380 (67) 753-89-02
Велика Кільцева дорога 4 г, Київ, Україна
Магазин та Центр Інсталяцій у Києві
Кошик

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці
тест-драйви | Опубліковано - 2013-11-15 22:15:53 (10396 раз прочитано)
Тест-драйв Audi A8: Світ матриці - AudiНе встигли ще відгриміти оплески на всіх ринках з приводу дебюту нового покоління Mercedes-Benz S-Class, як у Audi AG вже оголосили про старт продажів глибоко модернізованою А8. Кореспондент AUTO-Consulting відправився вивчати всі новації флагмана від Audi в Дюссельдорф.
Тест-драйв Audi A8: Світ матриціНе так багато часу минуло з моменту дебюту нового покоління Audi A8, який з'явився на ринку в 2010 році, а S8-ю AUTO-Consulting відчував і зовсім в 2011-м. Але після виходу на ринок нового покоління Mercedes-Benz S-Class, конкурентам було над чим замислитися, і щоб не втратити інтерес покупців, потрібно було запропонувати клієнтам щось особливе.

Новий Mercedes-Benz, безумовно, хороший, але в Audi знайшлося що протиставити, та ще й затьмарити деякі його досягнення.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

В оновленому Audi А8 поліпшили буквально все, що можна було поліпшити. Був знижений вага, оптимізовано будова кузова, з'явилися нові кольори і матеріали обробки. Навіть шкіру для оббивки сидінь в Audi також поліпшили. Тепер це вже не просто якісна шкіра, а шкіра «уникат», повністю натуральна шкіра з альпійських корів, яких навмисно годували листям полуниці.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціНеймовірно, але в межах колишнього кузова Audi навіть примудрилися збільшити обсяг багажника на 10% до 520 л. З колишніх двигунів інженери вичавили ще більше потужності і моменту, але при цьому, знизивши споживання палива на 0,5-1 л. Так, що коли люди з Audi стверджують, що вийшов новий Audi A8, вони в принципі мають рацію. І лише силует нагадує, що перед нами все-таки глибоко модернізований автомобіль.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціПринтер проти друкарської машинки

Пам'ятаєте, були такі друкарські машинки, на яких друкували документи в XX столітті секретарки? Так от, в Audi стверджують, що лампи розжарювання і навіть ксенон в фарах - це щось на зразок друкарських машинок, і вони залишаться в минулому. А майбутнє за LED, або світлодіодними фарами, об'єднаних в матрицю.


Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціРеволюція в новому поколінні Audi A8 таїться саме в фарах. Тепер це не просто світлодіодна оптика цим вже нікого не здивуєш, а Audi Matrix LED, об'єднана з системою нічного бачення і навігаційною системою. А нова оптика - це не просто потужні фари, а ще й "розумні". Суть новації полягає в тому, що можна навіть в місті включити дальнє світло, а якщо назустріч рухається авто, то електроніка погасить один із 25 світлодіодів , який буде зліпити зустрічний автомобіль, при цьому решта продовжує освітлювати дорогу. А в той момент, коли зустрічний автомобіль заїде в зону дії наступного світлодіода, він згасне, а попередній включиться.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

А якщо на зустріч їде два авто, або три? Немає проблем - парирують люди з Audi, наша електроніка може одночасно "вести" до 8 автомобілів, при цьому без шкоди для оглядовості. В теорії вийшла фантастична система, тільки як це буде працювати на практиці?

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціЗрозуміло, відстежує і реагує на всі електроніка. Мікропроцесор отримує сигнал від камери нічного бачення, яка розташована за дзеркалом у салоні. Для того, щоб не засліпити зустрічного водія, досить швидко погасити один з світлодіодів, а коли зустрічне авто наблизиться до наступної зони, завчасно загасити його. Для цього не потрібно ніяких шторок і складних приводів, а швидкість реакції – миттєва.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Також в Audi по-своєму вирішили і конструкцію поворотних фар. Тепер не потрібно повертати ніяких лінз, а завдяки інтеграції з навігаційною системою, авто завчасно вже знає, що попереду – поворот і достатньо лише найменшого сигналу про зміну напрямку руху авто, як Audi A8 перед поворотом включить додаткові світлодіоди бокового світла. Вийшов ефект, ніби автомобіль "заглядає" за поворот.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціЩе одне ноу-хау Audi - це динамічні покажчики поворотів. Як завжди, все геніальне виявилося– просто. В Audi вирішили не просто з інтервалом запалювати і гасити світлодіоди покажчика повороту , а запалювати їх послідовно, тим самим створюючи ефект динаміки. І дійсно, такий сигнал сприймаєш навіть боковим зором.

А адже світлодіоди в покажчиках поворотів автовиробники використовують вже не перший рік, але чому ж ніхто так і не здогадався про такому алгоритмі його роботи раніше? AUTO-Consulting впевнений, що з легкої руки Audi, таке рішення почне тепер з'являтися на авто всіх класів. Але першою, звичайно, була Audi.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціПредставляючи нову Audi А8 з системою матричного світла, люди з Audi AG підкреслюють, що їм вдався такий же прорив, який свого часу зробили творці лазерних принтерів, в порівнянні з друкарськими машинками. Варто було проїхати на новій A8 кілька десятків кілометрів, як стало очевидним, майбутнє автомобільної оптики саме за матричним світлом. І в цій області Audi знову опинилася піонером.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Спортивний преміум-седан

У новій версії вдалося ще знизити вагу алюмінієвого кузова до 231 кг, а сам автомобіль тепер важить всього 1830 кг Це рекордний показник для цього класу. При цьому седан Audi A8 має загальну довжину 5,14 м, а колісна база складає 2,99 м. Версія A8 L довше ще на 13 сантиметрів, притому надбавка припала на зону задніх дверей.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціКрім системи Audi Matrix LED в новій A8 інтегровано ще 15 систем допомоги водієві (стеження за «сліпими зонами, стеження за рухом смузі, нічне бачення, Park Assist, камера активний круїз-контроль, активне шумозаглушення і т. д.), про яких AUTO-Consulting вже детально і не раз розповідав. За рівнем оснащення передовими асистентами Audi A8 як і раніше в лідерах. Але в новій версії A8 зробили ставку на спортивних «нотках» в налаштуваннях.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Активно працювали над оновленням та мотористи. Так, всі 5 двигунів, доступних для Audi A8 стали потужнішими, але при цьому витрачають менше палива. Для того, щоб оцінити масштаби цієї роботи досить поглянути на характеристики. Наприклад, Audi A8 пропонується з 3,0-літровим бензиновим TFSI потужністю 310 л. с. і моментом 440 Нм. AUTO-Consulting добре пам'ятає цей двигун, який 3 роки тому нас вражав своєю прогресивністю, але в новому виконанні він став на 20 л. с. могутніше. Відповідно, A8 з ним прискорюється до 100 км / год за 5,7 с, а споживає 7,8 л\100 км

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

8-циліндровий 4,0 TFSI тепер видає 435 к. с. (+15 к. с.) і 600 Нм у діапазоні 1500 до 5000 об\хв Розгін до «сотні» у Audi A8 з таким мотором займе 4,5 с, але порадує і витрата – 9,1 л\100 км Секрет криється в системі відключення 4 циліндрів, яка в звичайному режимі руху перетворює A8 в економа і миттєво вибухає усією міццю – варто тільки натиснути сильніше на педаль. AUTO-Consulting вже доводилося їздити на Audi S6 з таким мотором і завдяки активною системою шумозаглушення і вібрацій, перехід на новий режим взагалі не помічаєш. У Audi A8 цей мотор ще розігнали до 435 л. с.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціЗаслуговує уваги і 3,0 TDI (258 л. с. і момент 580 Нм). Йому підняли потужність на 8 л. с., але при цьому вдалося добитися зниження витрати палива. Тепер Audi A8 з таким дизелем розганяється до 100 км / год за 5,9 с, але при цьому споживає всього 5,9 л\100 км. Є версія дизеля і помощене. Так, V8 4,2 TDI видає 385 к. с. (+34 л. с. до колишньої версії) і 850 Нм моменту. При цьому з таким мотором A8 порадує динамікою в 4,7 с до «сотні» і залишиться економічною (7,4 л\100 км).

На вершині модельного ряду Audi пропонує 12-циліндровий 6,3-літровий двигун потужністю 500 л. с. з моментом 625 Нм. І хоча щодо прискорення до 100 км\год він порівнянний з дизельною версією 4,2 TDI, в іміджевому плані він залишається неперевершеним.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Єдиним винятком може стати тільки Audi S8. У компанії не стали затягувати з дебютом S-версії і представили її відразу ж з основним кольором. На тлі загальної спортивної спрямованості нового покоління A8, S-ка ще більше робить акцент на драйві. В якості силового агрегату у Audi S8 пропонується форсований 4,0 TFSI бітурбо, з якого мотористам вдалося зняти 520 к.с. і 650 Нм моменту. І як результат – Audi S8 прискорюється за 4,1 с до «сотні». З такими характеристиками в Audi декларують витрата бензину в 9,6 л\100 км в змішаному циклі.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Приборкати «звіра»

У новому поколінні Audi вдалося зловити унікальний баланс між комфортом і керованістю. Навіть Audi A8 з 3,0-літровим TFSI їде швидко, точно і дуже комфортно. Налаштування системи MMI дозволяє додати динаміки, або зробити акцент на комфорті. Нам навіть здалося, що грань між цими режимами стала більш відчутною і автомобіль тепер сильніше змінюється. Поперемінно проїхавши на всіх версіях, кореспондент AUTO-Consulting добрався і до Audi S8. 520 сил – звучить заманливо, але були й обмеження. По-перше, на такому довгому седані не просто їздити по путівцях Північній Рейн-Вестфалії, а по-друге, в цей період йшла прибирання врожаю. Але раз вже вдалося роздобути таку машину, то спробувати було варто.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Перші відчуття – це «звір», що зірвався з ланцюга, який мчить на зустріч волі. Коли ледь помітні на горизонті вогники, в одну мить перетворюється на попутний трактор, стає страшно. Але лише кілька секунд, поворот керма вліво і назад, і його навіть не видно вже в дзеркалах. Обганяти можна кого завгодно, як завгодно і не настільки важливо як далеко «встречка» зрозуміло в межах здорового глузду - встигнеш. Audi S8 здатна на багато чого і лише на автобані впирається в «нашийник» 250 км\год електронного обмежувача.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Весь драйв супроводжується приємним баритоном вихлопу, який пестить слух, а у відповідь на натискання на акселератор «звір» миттєво прокидається.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Але варто захотіти поїхати вальяжно, як Audi S8 тут же змінюється. Виставляємо режим «комфорт» на моніторі, і S8 ласкаво «уркочет», м'яко демпфируя нерівності дороги. Дивовижний автомобіль, ніби до цього не було шаленою гонки і спітнілих долонь на кермі, рику вихлопу і метань в поворотах. І тільки холодок шильдика S на кермі нагадує про потенціал цього спорт-седана.

Тест-драйв Audi A8: Світ матриці 

Тест-драйв Audi A8: Світ матриціЛовимо момент

В аеропорт Дюссельдорфа ми вирушили вже на Audi A8 L W12. Однозначно, в новому поколінні A8 стала краще, могутніше і швидше. Так, їй не просто буде конкурувати з новим Mercedes-Benz S-класу а коли це було легко?, але після цього оновлення у неї є чіткі переваги. До речі, за даними Audi, у A8 – наймолодша серед конкурентів аудиторія покупців, в середньому 37 років. Ставка на спортивність, явно дає свої плоди. Та й ціни обіцяють бути цікавими. В Європі Audi A8 стартує з 74500 євро, що навіть на 300 євро дешевше колишньої моделі і це з тим переліком інновацій. Як повідомили AUTO-Consulting в компанії «Порше Україна», в Україні ситуація була б аналогічною, якщо б не утилізаційний збір. А так, Audi A8 з 3,0 TDI стартує з 83800 євро (95430 євро – версія Long), з бензиновим двигуном 3,0 TFSI – від 84000 євро (95630 євро – L), A8 4,0 TFSI доступний тільки в довгобазній версії – від 105500 євро. Audi A8 4,2 TDI починається від 106800 євро (117240 євро – довга база), а топ-виконання W12 L обійдеться в 154000 євро.
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner