Тест-драйв Mazda CX-5 New на українських дорогах
Тест-драйв Mazda CX-5 New на українських дорогах тест-драйви | Опубліковано - 2017-07-07 22:09:31 (2547 раз прочитано) |
![]() |
Питання «нова або фейсліфтінг?» виник не випадково. Як повідомила AUTO-Consulting директор департаменту Mazda Юлія Сивак, ціна новинки практично така ж, як у тій Mazda CX-5, яка продавалася (і ще продається за вигідними цінами) у нас до липня. Ціни на новинку стартують з 649 тис. грн. ![]() У нинішньому році, якраз до 5-річного ювілею моделі CX-5 на ринку, цей кросовер отримав істотні вдосконалення. Зовні взагалі змінився радикально. Але нас цікавило питання: що ж в ньому нового, крім дизайну, за ті ж гроші? І став СХ-5 дійсно краще? В Україні почалися продажі нової Mazda CX-5. Перші цифри В Україні оголошені ціни на нову Mazda CX-5 ![]() ![]() Відома приказка іноді відноситься і до автомобілів. Не випадково, автомобілісти часто згадують старі авто, натякаючи, що нові – це вже не те. Кореспондент AUTO-Consulting склав список змін, які анонсували у нової (оновленої Mazda CX-5, і практично кожен з пунктів цього переліку, перевірив на практиці, проїхавши на СХ-5 більше 500 км. Але спочатку кілька слів про те, що перевірити не довелося. На щастя, не довелося. ![]() Структура кузова Mazda CX-5, японці називають SKYACTIV-BODY. Щоб посилити її, приблизно на 3% більше використовували надміцної сталі. В результаті, торсіонна жорсткість кузова збільшилася на 15% в порівнянні з попередньою моделлю. Посилення конструкції – це плюс. ![]() Без спецтехніки та замірів відразу видно, що зовнішність оновленої CX-5 став елегантніше. Радіаторна решітка складається наче з наїжилося «їжака» трикутних пірамідок, викликає віддалені асоціації з «Ягуаром». А нові світлодіодні фари – з «Ауді». За словами Юлії Сивак, преміум зараз стає більш демократичним. і починається від 649 тис. грн Дивлячись на оновлену Mazda CX-5 розумієш, що до цих преміальним демократам, без сорому заглядають моделі середнього цінового сегмента. Щоправда, запитання викликав шов, який внизу розділяє (або з'єднує) хромоване обрамлення решітки радіатора. За дизайн – беззаперечний плюс. ![]() Без жодних питань гарні адаптивні світлодіодні фари (ALH). І тепер у них 12-сегментні світлодіоди. А раніше були 4-сегментні. Це – теж плюс. Ще один плюс – новий червоний колір кузова Soul Red Crystal. Він приблизно на 20% яскравіше і майже на 50% більш насичений (глибше), ніж попередній звичайний Soul Red. Виглядає вживу, він майже як дорогі Кенді-фарби, які використовують майстри тюнінгу. А у Mazda CX-5 він доступний навіть без доплати. Це – теж плюс. Кореспондент AUTO-Consulting спеціально сфотографував поряд стару і нову Mazda CX-5. Навіть на фото наочно видно, як відрізняються їхні червоні кольори, радіаторні грати і фари. ![]() Крім нового кольору Soul Red Crystal, для нової CX-5 пропонується ще 7 кольорів: Snowflke White pearl, Sonic Silver, Titanium Flash, Eternal Blue, Deep Crystal Blue Jet Black і Machine Grey. В останньому кольорі кореспондент AUTO-Consulting їздив на СХ-5 з 2,2-літровим дизельним мотором. А в кольорі Soul Red Crystal – з 2,5-літровим бензиновим. Є ще 2-літровий бензиновий силовий агрегат. Мотори в оновленій СХ-5 такі ж, як і раніше. А ось АКПП – модернізували. ![]() З лінійкою Чого не видно неозброєним оком, але що показують виміри: новинка на 10 мм довше і на 35 мм нижче попередниці. Тепер довжина 4550 мм, ширина – 1840 мм, висота - 1680 мм Колісна база не змінилася - 2700 мм. Це не впадає в очі, але передні стійки змістили приблизно на 35 мм назад. Складно точно сказати, чи стало причиною зміщення стійок, але в місті в поворотах, вони трохи перекривають бічний огляд. ![]() Порівняно з попередньою моделлю, на 6% зменшено коефіцієнт лобового опору. Відповідно, на швидкості стало менше аеродинамічних шумів. Кореспондент AUTO-Consulting розігнав 2,2-літровий дизельну СХ-5 до 200 км/год, і на цій швидкості можна було спокійно розмовляти в салоні. Це теж плюс. ![]() На вигляд не скажеш, але багажник став більше. Тепер він цілих 580 к. А багажна двері в топових версіях отримала електропривод. Крім того, використання більш тонкої 9-міліметрової панелі підлоги і оптимізація розташування інструментів, збільшили підпілля з 10 до 30 літрів. Для ще більшої практичності тут встановлено нові гаки для кріплення багажної сітки. А ось гачки на стінках багажника так і не з'явилися. Плюс і мінус. ![]() Ящик рукавички теж змінився. Його форма тепер оптимізована під 10-дюймовий планшет. А всередині – оксамитове покриття. Дрібниця, але приємно. Бачу/не бачу У салоні також чимало змін, які умовно можна розділити на видимі і невидимі. Видно новий 7-дюймовий центральний тач-дисплей. Не видно, що вперше в автомобілях Mazda в ньому використовували оптичне з'єднання рк-монитроа і сенсорної панелі. Тому зображення стало чіткіше і яскравіше, а відблисків – менше. ![]() Видно, що кермо, як у Mazda6. Але не видно, що тепер він з підігрівом. Приладова панель – теж як у Mazda6 з круглими циферблатами приладів. А на центральній консолі – добре видно нові «ніздрі» вентиляційних решіток. Майже, як у BMW. Натяк, що СХ-5 тепер не соромиться називати серед своїх конкурентів баварську Х1? Не видно, але це добре відчувається, що пластик тепер скрізь м'який – і спереду, і ззаду. ![]() Не видно (для цього треба сісти), що модернізовані сидіння і наповнені новим матеріалом – високоякісної поліуретановою піною. Вона забезпечує більший комфорт під час руху, але передає ті вібрації, які водій повинен відчувати для зворотного зв'язку з дорожнім покриттям. У топовій комплектації у сидінь маса електричних регулювань. Якщо бути точним – 10. І є пам'ять. А спинки задніх сидінь не тільки складаються, але і змінюють нахил. Оновлена CX-5 – перша модель Mazda, яка пропонує 2 положення нахилу спинок задніх сидінь до кута в 28 градусів. ![]() ![]() Щоб побачити, що задні сидіння тепер з підігрівом, треба відкинути центральний підлокітник другого ряду. Кнопки включення підігріву саме на ньому. Але розташовані вони так, що в дорозі, поклавши лікоть на підлокітник, чомусь постійно потрапляєш на ці кнопки і вмикаєш підігрів. Влітку – це не те, про що мрієш. І, швидше за все, що ці кнопки найближчим часом розумно перенесуть в інше місце. А ще японці явно не подумали, як ними користуватися, коли ззаду троє і підлокітник захований в спинку? ![]() JinbaIttai JinbaIttai - це не «абракадабра», набрана за помилку не в тій мові клавіатури, а японське філософське поняття єдності вершника і коня, Mazda знайшло матеріальне втілення. Крім поліпшеної керованості (обертів керма від упору до упору – 2 і½), в оновленій СХ-5 зменшили рівень шумів і вібрації в салоні. А також – низькочастотного дорожнього шуму і високочастотного від вітру і шин. До речі, за розповідями деяких продавців автомобілів, вони спеціально беруть для порівняльних тестів зі своїми новинками саме Mazda, як еталон керованості. ![]() Зрозуміло, що в НЕлабораторных умовах заміри рівня шуму робити некоректно. Але у кореспондента AUTO-Consulting був відмінний тестовий ділянку – львівська бруківка. Вона різна: старше і новіше, більші й менші, рівна, з провалами і вибитими «зубами» булижників. Їзда на швидкості по такому покриттю – це завжди не дуже приємно. Але на оновленій СХ-5 рівень комфорту навіть на таких дорогах був цілком прийнятним. Навіть на задньому сидінні. Хоча, на відміну від водія, який зосереджений на дорозі, нудьгуючий пасажир особливо уважний до комфорту. ![]() Ну, а що стирчать з цієї бруківки рейки на трамвайних переїздах, продемонстрували, що і модернізована підвіска стала комфортніше. Під час їзди по Львову можна було оцінити і поліпшення шумоізоляції днища. Вони були видні, а от сам шум чути не було. Це – теж плюс. А з яким звуком закриваються двері! Як німецький холодильник. В тому числі і по ширині підвіконь, які говорять про товщині і надійність дверей. Не те, що у китайців. І, до речі, відчиняються двері тепер ширше, ніж раніше. Допрацювали підвіску так, що практично не відчуваєш рельєфу дороги. Mazda CX-5 став дуже комфортною. І це – на наших дорогах. І на нашому бездоріжжі. Багатьох задніх пасажирів навіть хилило в сон – заколисувало. Не дивлячись на те, що на 19-х дисках часто доводилося двома колесами їхати по узбіччю, щоб на сільських дорогах розминутися з тракторами і автобусами. ![]() На трасі на 120 км/ч в салоні тихо. А аеродинамічні шуми починають з'являтися в СХ-5 тільки після 160 км/год. З задоволенням можна слухати ідеальний звук аудіосистеми Bose з 10-ма динаміками, сабвуфером та 8-канальної цифровою обробкою звуку. Її спеціально створили для салону СХ-5. І систему не соромно включати голосніше, адже робиться це не заради того, щоб заглушити зовнішні шуми. А щоб почути ті звуки, про які ви, можливо, навіть не здогадувалися, слухаючи класику раніше. ![]() За аккустическому комфорту – це загальні спостереження для всіх модифікацій оновленої СХ-5. Але наскільки салон став тихіше, наочно продемонструвала дизельна версія. Її кореспондент AUTO-Consulting взяв на тест першої. Які новації отримала Mazda CX-5 В Лос-Анджелесі представили нове покоління Mazda CX-5 ![]() Дизель 2.2 Про те, що під капотом дизель потужністю 175 л. с., можна було прочитати в документах на машину, які лежали в бардачку. Або почувши звук мотора, якщо ви зовні. Всередині визначити, який силовий агрегат під капотом – шансів мало. А про те, що під капотом взагалі є двигун внутрішнього згоряння, дізнаєшся тільки коли він розкручується більше 3500 об/хв. Він не шумить, а просто стає чути. Передачі 6-ст АКПП переключаються на 4000 об/хв, але очікуваної від 175 конячок динаміки чомусь немає. На швидкості після 120 км/ч складно досягти динамічного підхоплення. Кік-дауна немає і автомобіль набирає швидкість дуже поступово. Щоб зробити швидкий обгін, доводиться переходити в ручний режим і знижувати передачу (підрульових пелюсток немає). Як же так, адже попереднє покоління CX-5 з цим же двигуном їхало чудово! ![]() Не виключено, що це пов'язано з новими налаштуваннями 6-ст АКПП для економії палива. Для цих же цілей й система старт/стоп (i-stop) з часом перезапуску не більше 0,35 секунди. Вона коректно працює, і в результаті після їзди по Львову, позашляхових покатушек і їзді по трасі зі швидкістю 200 км/год, а також фотосесій з включеним мотором, середнє споживання дизеля вийшло 7,3 л/100 км. ![]() Полонина Рута Це найвища полонина в Карпатах. Тут повинна була бути радянська база ППО. І військові проклали на полонину 15-кілометрову дорогу з двох рядів бетонних плит. Але було це давно, і в багатьох місцях плити роз'їхалися, здибилися, подекуди зникли, а між ними утворилася «ущелина». Іноді воно заросло травою, а іноді – промито водою до такої глибини, що вскочиш і запросто можна відірвати колесо. Або, як мінімум, - залишити в «міжгір'ї» бампер. Для більшого драматизму, з бетону в багатьох місцях мальовничо стирчить іржава арматура, а самі обламані краю плит – досить гострі. Відмінний тренажер для перевірки точності руління і оглядовості. Головне, щоб в дзеркалах заднього виду завжди був видний запас дороги з боків хоча б в половину ширини колеса. ![]() Треба відразу сказати, що вся колона Mazda CX-5 піднялася майже на 1500 м і спустилася вниз без втрат. Хоча, іноді плити роз'їжджалися в різні боки так, що на швидкості, сидячи за кермом, інстинктивно хотілося ширше розставити ноги, щоб не провалитися в «міжгір'ї». Щоб подолати 15-кілометровий підйом знадобилося хвилин 40. А щоб спуститися вниз – надійні гальма, які не перегрілися від постійного тертя. ![]() Mazda CX-5 – не позашляховик, але її система повного приводу i-ACTIV AWD дає можливість безпечно пересуватися по побутового бездоріжжю. І впевнено себе почувати на слизькій поверхні: мокрій траві, бруду, льоду. Дорожній просвіт СХ-5 – 192 мм у бензинової і 200 мм у дизельної версії. Здавалося б різниця в 8 мм – не дуже й велика. Але із-за неї бензинова Mazda CX-5 заходить у швидкісні повороти з великим азартом, ніж дизельний. А на дизелі після 80 км/год заходити в віражі іноді страшнувато. Хоча, 80 км/год – це зовсім не мало. Є також передньопривідна версія. ![]() Бензин 2.5 Ще одна версія оновленої СХ-5, яку протестував кореспондент AUTO-Consulting – бензинова 2,5-літрова 194-сильна з 6-ст АКПП. Спочатку чомусь здається, що мотор тут чути краще, ніж у дизельної версії. Але буквально через 5 хвилин, про звуці мотора перестаєш думати взагалі. Можна сказати, що в салоні – тиша. І тут ззаду тихіше, ніж в дизелі. А ще - чомусь здавалося, що бензинова версія управляється краще, ніж дизельний. Невже з-за тих же 8 мм? ![]() У звичайному режимі АКПП перемикає передачі на 4000 об/хв. Та у бензинової версії є режим «спорт». Вмикаєш його і мотор починає співати, а перемикання передач відбувається вже на 6000 об/хв. Для швидкого обгону на трасі теж треба переходити або в «спорт» або імітувати «ручку». Але і тут немає підрульових пелюсток, тому другий варіант, швидше за все, будуть використовувати в крайніх випадках. Зате тут є кік-даун, тому по динаміці до 2,5-літрової версії – жодних претензій. Середнє споживання бензину вийшло 9,7 л/100 км. Трохи для майже двох сотень " конячок і їзди зі швидкістю 180-190 км/ч. ![]() Бачу все Окремо треба сказати про кольоровий (!) проекції прямо на лобове скло показань спідометра, підказки навігатора і знаків обмеження швидкості. У попередній версії все це транслювалося на скляний екран, який піднімався з приладової панелі, коли мотор заводився. Тепер – вперше у Mazda, в СХ-5 проекція йде прямо на скло. Як в преміальних авто. Без усяких застережень. Зображення чітке навіть на яскравому сонці і його добре видно завжди. Дуже зручно! ![]() Плюси і мінуси Щоб об'єктивно оцінити, чи стала Mazda CX-5 після оновлень краще, ніж дорестайлингова версія, AUTO-Consulting зайнявся складанням і відніманням. Плюси + 1. Посилення конструкції + 2. Нові світлодіодні фари на 12 діодів + 3. Ще більш елегантний дизайн + 4. М'який пластик в салоні + 5. Більш комфортна підвіска + 6. Більший обсяг багажника + 7. Спинки заднього ряду змінюють нахил + 8. Двері відкриваються ширше + 9. Краще шумоізоляція салону, днища і моторного відсіку + 10. Багажна двері отримала електропривод + 11. Проекція на лобове скло + 12. Новий червоний колір кузова Soul Red Crystal + 13. Кермо з підігрівом + 14. Зменшений коефіцієнт лобового опору ![]() Мінуси - 1. Випадкове включення підігріву задніх крісел - 2. Більш комфортна, але менш спортивна підвіска - 3. У багажнику так і не з'явилися гачки для поклажі - 4. У дизельної версії немає режиму «спорт» - 5. У 2,5-літровою бензиновою версії немає підрульових пелюсток перемикання передач - 6. Немає вентиляції шкіряних сидінь ЗАГАЛЬНА: 14 плюсів проти 6 мінусів ![]() Як сказав AUTO-Consulting глава «Авто Інтернешнл» Дайске Шин, в оновленій СХ-5 Mazda продовжує традицію постійних поліпшень - Refied Toughness – Вдосконалення Скоєного. І цей процес йде, раз японці вже не соромляться порівнювати СХ-5 з BMW X1. А якщо говорити про них, як про конкурентів, інтер'єр у Mazda красивіше, ніж у баварців. ![]() З урахуванням того, що мотори і технічна начинка глибоко не перероблялися, новинку коректніше називати не нової, а оновленої Mazda CX-5. Але це – глибокий рестайлінг. Висновок: рестайлінгова Mazda CX-5 однозначно краще попередньої. І беззастережно краще та ще й за ті ж гроші. ![]() |
Інші новини