10 приводів ще раз звернути увагу на Peugeot 3008
10 приводів ще раз звернути увагу на Peugeot 3008 тест-драйви | Опубліковано - 2017-07-21 20:43:27 (4027 раз прочитано) |
![]() |
Не будемо втомлювати читачів довгими описами всіх принад і будівель Peugeot 3008 і його технічними характеристиками. Кому цікаво – читайте їх у нашому тесті. Тест-драйв Peugeot 3008. Я вам не скажу за всю Одесу... ![]() А спробуємо ще раз сконцентруватися на головних особливостях нового кросовера. Отже, що ж нас знову здивувало у Peugeot 3008 в топової комплектації GT-Line з дизелем 2,0 HDi 150 л. с.: ![]() 1. Оригінальна двоколірна фарбування. Такого точно ні в кого в цьому сегменті немає. Peugeot 3008 – унікальний. 3\4 автомобіля пофарбовано одним кольором, а починаючи з задньої половинки дверей і вся корми – в іншому кольорі. Виглядає незвично і свіжо. Деякі думають, що це вже такий тюнінг. Але це – опція, яку можна замовити в автосалоні. ![]() 2. Оформлення центральної консолі з клавішами в стилі рояля. Блискучий дизайнерський хід і цілком зручно. Не думали, що в епоху захоплення сенсорами, ми будемо вихваляти звичайні кнопки, але... По-перше, це красиво, а по-друге, на ходу ними зручно користуватися. ![]() 3. Змінна графіка приладового щитка. У Peugeot щитка приладів, в традиційному вигляді, вже немає. Замість нього – дисплей, на який можна виводити будь-які комбінації приладів. Хочеш – спідометр і тахометр, хочеш - тільки спідометр, хочеш - додадуться ще покозания бортового комп'ютера. При цьому, у віртуальних приладів приголомшлива графіка і анімація. При запуску двигуна Peugeot 3008 ще й обертає стрілками, налаштовуючи драйвера на поїздку. Класна ідея і виконання. ![]() 4. Якісні сидіння. У нашій версії GT-Line порадували і сидіння. Вони виконані з високоякісної шкіри Nappa Mistral. А які тут шви і рядок! А дизайн самих сидінь! Виглядає дуже дорого і вже за замовчуванням входить в комплектацію GT-Line. За рівнем виконання цілком може позмагатися з топ-версіями преміальних авто з Німецької трійки. До того ж, тут вже є масаж! ![]() 5. Настрій і аромат. У Peugeot 3008 є вбудований ароматизатор повітря з 3-ма запахами, які можна вибирати на свій розсуд. Дрібниця, звичайно, але французький шарм вони доповнюють. В одну мить можна змінити запах у салоні. Крім того, ще можна поміняти і підсвічування. Тоді вже настає повний релакс. ![]() 6. Спорт режим. Сам по собі дизельний двигун 2,0 HDi 150 л. с. теж не поганий, адже крутний момент у нього 370 Нм, а розгін до «сотні» за 9,6 с. Але, погодьтеся, завжди хочеться більшого. Peugeot 3008 пропонує таку можливість. Варто натиснути кнопочку «Sport», як автомобіль реально перероджується. Він стає агресивним і більш динамічним. Але все це ніщо, порівняно з іншим звуком. У Peugeot 3008 з'являється басовитий рик спорткарів. Звичайно це самообман, навіяний звуком, але всередині здається, ніби Peugeot 3008 переродився мінімум 308 RC. ![]() 7. Камера кругового огляду. Камерами сьогодні нікого не здивуєш, у Peugeot 3008 вони – всюди. А користуватися ними дуже зручно навіть при під'їзді до бордюру або при парковці впритул. Тепер можна не побоюватися подряпати диски – на моніторі все видно по колу авто. ![]() 8. Система Advanced Grip Control, Peugeot 3008 – передньопривідний автомобіль. Але завдяки системі Advanced Grip Contro можна імітувати повний привід. Як? З допомогою спеціальної «шайби» на центральній консолі вибираємо оптимальний режим з 5-и: Стандартний, Сніг, Бруд, Пісок, ESP OFF. А далі Peugeot 3008 все робить сам. ![]() 9. Бездротова зарядка мобільного телефону і розетка 220В. Знову дрібниця, але до чого ж зручно. Якщо Ваш телефон підтримує бездротову зарядку, достатньо просто покласти його в слот. Якщо ні, то, будь ласка, є не тільки звичайна 12 В гніздо, але і розетка на 220 В – це зручно і на пікніку, і в дорозі. Про всяких адаптерах і інверторах можна забути. ![]() 10. Ціна. Ну а тепер про найважливіше. Прайс на Peugeot 3008 стартує з 692100 грн. Стільки коштує бензинова версія, але вже з «автоматом». Дизельний 3008 стартує з 735800 грн. Наш Peugeot 3008 2,0 HDi в топової комплектації GT-Line обійдеться в 910800 грн. Можна ще додати кілька опцій і на виході вийде кросовер в унікальному виконанні і комплектацією, якої не буде навіть у преміальних авто за 2 млн. гривень. Це – 100%. ![]() Ось, що ми хотіли ще додати до попередніх тестів Peugeot 3008. Допитливий читач, звичайно ж запитає: А що у Peugeot 3008 немає недоліків? Є. Ми їх детально описали в тест-драйві. Ідеальних автомобілів – не існує. Peugeot 3008 теж не ідеальний. Завжди доводиться з чимось йти на компроміс. Але ось на перераховані 10 пунктів, на наш погляд, варто звернути увагу. Тест-драйв Peugeot 3008. Я вам не скажу за всю Одесу... ![]() ![]() ![]() |
Інші новини