Кошик
115 відгуків

Київ - Велика Окружна 4г - ремонт та модернізація Ваших фар - справді професійно! Телефонуйте!

+380 (63) 682-71-43
+380 (67) 659-99-75
+380 (67) 753-89-02
Велика Кільцева дорога 4 г, Київ, Україна
Магазин та Центр Інсталяцій у Києві
Кошик

Ксенонова лампа PLUTON 3000 D2S; 6000K/5000K/4300K

  • В наявності

861 ₴

Ксенонова лампа PLUTON 3000 D2S; 6000K/5000K/4300K
Ксенонова лампа PLUTON 3000 D2S; 6000K/5000K/4300KВ наявності
861 ₴
+380 (63) 682-71-43
Модернізація оптики
  • +380 (67) 659-99-75
    Продаж, консультації
  • +380 (67) 753-89-02
    Ремонт Лобового Скла
+380 (63) 682-71-43
Модернізація оптики
  • +380 (67) 659-99-75
    Продаж, консультації
  • +380 (67) 753-89-02
    Ремонт Лобового Скла
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Ксенонова лампа Pluton-3000 D2S (35W)

  • Температура світіння: t=4300K, 5000К, 6000К
  • Тип цоколя ламп: D2S;
  • Потужність: 35 Вт;
    Гарантія 12 міс.


Переваги ксенонового світла:

  • велика світловидатність;

  • незалежність світлового потоку від напруги;

  • велика економічність;

  • більший термін експлуатації;

  • висока безпека руху завдяки вдвічі кращій освітленості;

  • більший комфорт;

  • менша температура лампи;

  • не лопаються скла протитумованих фар;


У ксенонових газорозрядних лампах світиться не розпечена нитка, а сам газ — точніше, електрична дуга, яка виникає між електродами в разі газового розряду під час подавання високовольтної напруги. Вперше такі лампи (Bosch Litronic) були встановлені на серійному BMW 750iL 1991 року. Газорозрядний «ксенон» на голову ефективніше за найдосконаліші ламп розжарювання — на марне нагрівання тут витрачається не 40% електроенергії, а всього 7—8%. Відповідно, газорозрядні лампи споживають менше енергії (35 Вт проти 55 Вт у галогенних) і світять водночас удвічі яскравіше (3200 лм проти 1500 лм). А оскільки нитки немає, то й перегоряти нема чому — ксенонові газорозрядні лампи слугують набагато довше за звичайні.

Але влаштовані газорозрядні лампи складніші. Головне завдання — запалити газовий розряд. Для цього з 12 «постійних» вольтів бортової мережі потрібно отримати короткий імпульс із 25 кіловольтів — причому змінного струму, з частотою до 400 Гц! Для цього слугує спеціальний модуль запалювання. Коли лампа запалилася (для розігрівання потрібен деякий час), електроніка знижує напругу до 85 вольтів, достатніх для підтримки розряду.

Складність конструкції й інція під час запалювання обмежили початкове застосування газорозрядних ламп режимом ближнього світла. Дальній світил по-старому — «галогенкою». Об'єднує ближнє і дальнє світло в одній фарі конструктори змогли через шість років, причому є два способи отримати «біксенон». Якщо використовується прожекторна фара (як та, що придумала Hella), то перемикання режимів світла відбувається екраном, що розміщений у другому фокусі еліпсоїдного відбивача: у режимі ближнього світла він відсікає частину променів. У разі дальнього екрана ховається й не перешкоджає світловому потоку. А в відбивному типі фар «подвійна дія» газорозрядної лампи забезпечується взаємним переміщенням рефлектора та джерела світла. В підсумку слідом за фокусною відстанню змінюється і світлорозподіл.

 
Характеристики
Основні
ЦокольD2S
Країна виробникКитай
Тип запчастиниОригінал
ВиробникПлутон
Інформація для замовлення
  • Ціна: 861 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner